lijn
linkedin
twitter
De gebruiker als uitgangspunt, succesvolle productontwikkeling als resultaat!
5. Onderhoud
Als de website is opgeleverd begint het onderhoud. De usabillity en de effectiviteit van de site wordt nu op de proef gesteld. Hoeveel bezoekers komen op uw website? Werkt de zoek machine optimalisatie zoals gewenst? Welke kant gaat het op?

Alles moet worden onderhouden, ook uw website

  • De situatie van vóór de aanpassingen wordt vergeleken met de situatie erna. Zijn er meer bezoekers dan voorheen? Dan voeren we de verandering ook door op andere delen van de website. Is er geen verandering? Dan kijken we wat beter werkt.
  • Ineens blijkt dat een aanvankelijk ondergeschikt onderdeel erg geliefd blijkt terwijl andere onderdelen achter blijven bij de verwachting. Tijd voor snelle redesign?
  • Nieuwe technieken vereisen nieuwe maatregelen. Zou video nu niet en geweldige aanvulling zijn om uw bezoekersaantallen te verhogen? Of misschien een blog
  • Zie ook: Weblogs  - Click Paths

    Wat is mijn rol?

    Ik adviseer u over de beste wijze om uw doel te bereiken. Ik geef advies over de in te gebruiken.

    Heeft u nog vragen?

    Neem contact op met Qurie de Berk voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden voor uw bedrijf.

    easability.nl: Woudenbergstraat 93, 2546 VM, Den Haag. Mob: 06 415 266 12